weer even jullie up to date brengen - Reisverslag uit Heyfield, Australië van Eime voorthuijzen - WaarBenJij.nu weer even jullie up to date brengen - Reisverslag uit Heyfield, Australië van Eime voorthuijzen - WaarBenJij.nu

weer even jullie up to date brengen

Door: eime

Blijf op de hoogte en volg Eime

16 November 2011 | Australië, Heyfield

ha everyone,
het is wel raar dat ik al over de helft ben van mijn verblijf hier het voelt als of ik nog maar zo weinig heb gezien aan de andere kant zijn er ook wel dingen waarvoor ik graag terug wil natuurlijk.
de drukt zal vanaf volgende week hier een beetje terug gaan lopen dus dan heb ik tussendoor awt meer tijd om dingen te doen en mooie plekken te bezoeken.
ik heb welondertussen gewoon lekker mijn eigen ritme te pakken en dat maakt het werk nog fijner.
ik heb het hier echt naar mijn zin ik ga nu zo ff naar e stad om ff rond te kijken daar tot ziens groeten.

eime

  • 16 November 2011 - 10:05

    Thuis:

    Haha. Ja hoor geniet maar.
    Je bent er nu en als je de kans krijgt zou ik hemn ook pakken.

    Al skippy's geaaid? (die jumpende dingen met die dikke staarten haha)

    Geniet ervan en pas op jezelf he!

    Groetjes van thuis.

  • 16 November 2011 - 17:32

    Rina:

    Hoi collega!

    Wat een goede verhalen! Super leerzame en unieke ervaring!
    En dat je ook alweer over de helft bent van je verblijf.

    Geniet volop en ben benieuwd naar alle andere verhalen.

    Groeten,


  • 18 November 2011 - 09:45

    Jan Stinnissen:

    Hoi Eime, leuk te lezen dat je voor bepaalde dingen terug verlangd naar hier. Je schrijft dat het daar rustiger wordt, en dat betekend natuurlijk dat je heel graag weerbij ons aan de slag wild. Wij als groep waarderen dit. Geniet nog even, het werk hier kunnen we nog net aan. Gr. Jan.

  • 21 November 2011 - 14:26

    P=P:

    Beste neef .
    Even ontspannen van al je werkzaamheden is zeker nodig zodat je ook de tijd even heb iets anders te doen dan werken
    Ik las dat je nog steeds naar je zin heb
    Nog een paar weken ,en dat zo voorbij
    Hartelijke groeten van ons ,en tot mails

  • 23 November 2011 - 18:18

    Henry:

    Ha Kerl,

    Zo te lezen heb je goed schik daar.
    Klinkt allemaal wel beetje als Canada kwa gezelligheid en boerderije en uiteraard al die engelse termen. Zou idd beetje om je heen kijken wat er te zien is anders heb je alleen koeien gezien. Wat uieraard ook leuk is. Groot verschil met de nederlands koeien wat daar rond loopt? nie goed te zien op foto's Ik hoor het wel..
    Succes daar.. groete

  • 01 December 2011 - 20:30

    Willeke:

    Haalllooohooo...!!!
    Tis zo stil..!
    Je mag weer bijna naar huis blew. Fijn of niet dan? Weet je al een aankomsttijd?
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Heyfield

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 November 2012

Wat een HITTE!!!!!!!!!!

23 November 2012

Sorry dat het zo lang duurde

17 November 2012

Het is weer Zaterdag

14 November 2012

Alweer woensdag

10 November 2012

drukke week geweest
Eime

Actief sinds 24 Okt. 2011
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 12261

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: