alweer weekend - Reisverslag uit Heyfield, Australië van Eime voorthuijzen - WaarBenJij.nu alweer weekend - Reisverslag uit Heyfield, Australië van Eime voorthuijzen - WaarBenJij.nu

alweer weekend

Door: eime

Blijf op de hoogte en volg Eime

12 November 2011 | Australië, Heyfield

Hey everyone,

het gaat hier lekker zijn gangetje de eerste 2 dairys zijn alweer gestoptmet het doen van de a i dus dat is wel lekker iets meer tijd in de morning run en in de nightrun zat die andere en dat was een grote uitzwaai dus dat scheelt erg.
de nieuwe dairyfarmer waar ik was started gaat erg goed de pinken zijn erg goed on heat gekomen de eerste dagen dus meer als de helfrt van de honderd is al gebeurd er zijn er nu nog zon dertig over dus dat is wel bijzonder want hij heeft niks gespoten bij de koeien gaat het wat trager daar zou hij een average moet hebben van 20 cows a day maar dat lukt nog niet echt maar dat kan maar zo vberanderen natuurlijk.
Het weer is erg lekker de komende allemaal ruim boven de 20 graden en af en toe savond een lichte shower dus dat is erg lekker zo.
ik ga van de week vroeg mijn bed uit om een farmer te helpen met melken 600 koeien op de rotary dus lijkt me wel een coole ervaring dit doe ik dan voor de run.
de mensen zijn hier heel erg gastvrij ben al op verschillende barbeqeu geweest gewoon met ze allen bij iemand thuis eten echt relaxed heb er een gezellige groep vrienden bij want je wordt hier meteen opgenomen in de groep echt een hele gezeligge community hier.
nou ik zal wat fotos doorsturen en nu ga ik gauw weer kappe

want ik moet eten groeten eime

  • 12 November 2011 - 09:26

    Thuis:

    Hoi,

    Sjonge het is wel back to basic (zo lijkt het) maar daar heb jij het wel naar je zin.

    Ik kan best een beetje engels maar de termen die jij inmiddels tot je dagelijks spraakgebruik hebt, moet ik best wel over nadenken.

    Veel succes van ons allemaal
    Moe en Pa, Nienke en Rocko

  • 14 November 2011 - 12:13

    Frank Van Gastel:

    Hallo Eime,
    Je verwachtingen waren hoog gespannen, maar zo te lezen heb je buitengewoon naar je zin. Probeer zoveel mogelijk op te steken van deze ervaring. Wie weet komt het nog eens van pas hier in Nederland.
    Pas je op dat je niet te dik wordt van alle BBQ

  • 14 November 2011 - 17:53

    Tante Pauline En Ome:

    Beste neef
    Leuk dat er een paar foto,s te zien zijn, en je heb nog steeds naar je zin las ik en gelijktijdig doe je weer veel ervaring op
    Je ben nu zo,n beetje op de helft van de reis en ik denk je vader en moeder (en zeker je verloofde) weer naar je terug komst verlangen
    Maar ze leven met hun hart met je mee.(ook wij)
    Groetjes van ons en het allerbeste toe gewenst.P+P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Heyfield

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 November 2012

Wat een HITTE!!!!!!!!!!

23 November 2012

Sorry dat het zo lang duurde

17 November 2012

Het is weer Zaterdag

14 November 2012

Alweer woensdag

10 November 2012

drukke week geweest
Eime

Actief sinds 24 Okt. 2011
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 12265

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: