Back Again - Reisverslag uit Heyfield, Australië van Eime voorthuijzen - WaarBenJij.nu Back Again - Reisverslag uit Heyfield, Australië van Eime voorthuijzen - WaarBenJij.nu

Back Again

Blijf op de hoogte en volg Eime

29 Oktober 2012 | Australië, Heyfield

Zo de eerste wekweek aangebroken hier,
Het is nu maandag en ongv. 26 graden geweest vandaag.
De vlucht was metuitzondering van wat kleine dingen best oke verlopen.
Om 4 uur snacht was ik inb melbourne in een hotel.
De trip daar naar toe vanaf het vliegveld had de taxi al bijna een kangaroo op de bumper.
Welcome to Australia!!!!
om half 8 weer in de veren om 8 uur de trein gepakt naar traralgon, daar ben ik opgepikt en zit nu weer op het oude stekkie.
Toen s''avonds al gelijk wat werk gedaan was daarna wel moe van de reis.
Dus op tijd gaan slapen volgende dag een goed run gehad weer wat veehouders ontmoet van vorig jaar.
Ook een die vorig jaar de pinken op natuurlijke tocht had gedekt.
Nu deed hij dat met synchroniseren want vorig jaar gebruikte hij ook gesext sperma nu niet.
Dus gelijk 50 pinken gedekt lekker inkomertje
nou ik ga weer afronden moet nog wat doen maar zal snel weervan me laten horen