In het weekend aangekomen - Reisverslag uit Heyfield, Australië van Eime voorthuijzen - WaarBenJij.nu In het weekend aangekomen - Reisverslag uit Heyfield, Australië van Eime voorthuijzen - WaarBenJij.nu

In het weekend aangekomen

Door: eime

Blijf op de hoogte en volg Eime

05 November 2011 | Australië, Heyfield

Het is hier op dit momenet 29 graden lekker bakken morgen 32 dus dat zijn lekkere zomerse temperaturen de zomer begint hier over 4 dagen.
Dus dit is een goed begin eergisteravond heb ik mijn record gehaald 60 koeien ge insemineerd op een bedrijf lekker druk om 4.30 weggegaan voor 2 bedrijven en om 7.30 terug thuis hihi.
en dan moet ik zeggen dat ik het erg snel had gedaan.

vandaag weer stickers (bullingbeacons)afgegooid beij een dairy farmer hij has 700 koeien een van de normale boeren in dit gebied.
dus maandag daar de eerste visit en aan het eind van volgesnde week zullen er ook weer 2 waarschijnlijkstoppen en de bulls erinjagen.

Er zijn hier in de buurt geen andere collegas aan het werk trouwens die zitten in een heel ander a i gebied dus hier in gippsland is het nexus en australia genetics en nexus waar ik voor werk sells behoorlijk wat crv semen.

je bent er heel snel aan gewend om links te rijden alle spullen in this kitbox te hebben en te werken at 29 graden.


heel veel succes aan alle collegas daar en totziens groeten uit het

warme heyfield

  • 05 November 2011 - 13:31

    Je Vader:

    Ha Jongen,
    Sjonge wat een heerlijk verhaal. Ben blij dat je het zo naar je zin hebt.
    We moeten allemaal bewaard blijven.

    Geniet er van en doe voorzichtig he?

    Dikke kus van ons allemaal.

  • 05 November 2011 - 13:55

    Arnold Vermeulen:

    Ik volg je op de voet, en ben het met de andere eens. Het is goed om te horen dat je het naar je zin hebt. De volgende keer iets meer foto's kunnen we nog beter een beeld vormen waar je mee bezig bent.
    Succes nog met alles, en ik wacht weer op je volgende verhaal.
    Wij doen het werk hier wel!!
    Groetjes Arnold

  • 05 November 2011 - 16:35

    Andries:

    Hoi Eime!
    Bedankt voor de verhalen! Ik ben benieuwd wat voor avonturen je verder meemaakt. Wat is je indruk van de mensen? En wat over de natuur? Je zal wel veel zien, neem ik aan. Ik wacht op de verdere foto's! En hou ons op de hoogte!

    Groeten,
    Andries

  • 05 November 2011 - 18:40

    Ome Piet EnTante:

    Eime bedankt voor je verslag,leuk dat er foto,s te zien waren en het dialect heb je al aardig geleerd las ik
    Prachtig weer zo te zien en erg leerzaam voor je
    Groetjes uit Ridderker van P+P

    Stevine :we leven graag met je mee en je verloofde Doei...

  • 08 November 2011 - 12:59

    Mams:

    Hey How are you??
    Here everything oke now.
    We were so shocked about your Dad, but now it's good.
    We were suprised to see your girl here yesterday evening.
    You get a very hard hug from your dog!!!!!and from me to!!!
    See you XXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Heyfield

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 November 2012

Wat een HITTE!!!!!!!!!!

23 November 2012

Sorry dat het zo lang duurde

17 November 2012

Het is weer Zaterdag

14 November 2012

Alweer woensdag

10 November 2012

drukke week geweest
Eime

Actief sinds 24 Okt. 2011
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 12266

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: