alweer de tweede week - Reisverslag uit Heyfield, Australië van Eime voorthuijzen - WaarBenJij.nu alweer de tweede week - Reisverslag uit Heyfield, Australië van Eime voorthuijzen - WaarBenJij.nu

alweer de tweede week

Door: eime

Blijf op de hoogte en volg Eime

02 November 2011 | Australië, Heyfield

nou mwensen het spijt me dat het er n iet vaker van komt om te schrijven maar het is hier zo gaaf dat je amper de tijd wil nemen om weer wat te schrijven want dat had je ook ff naar een dorpje kunnen gaan ofzo maar ik ben het verplichtaan jullie vind ik om wat te laten horen het weekend was best relaxed de normale morningrun en dan savonds sde nightrun die uit 3 boerderijen bestaat maar wel anderhalf uur reistijd best normaal voor hier trouwens.
zaterdag avond was ik verdwaald geraakt maar uiteindelijk toch goed gekomen uik werk trouwens volledig van uit het stratenboek gaat best goed.
ik heb nu maandag 2 boerderijen erbij gekregen en die alle koeien pg heb gespoten dus een dag gehad met 49 koeien voor A.i was best gaaf vanond ook een die gesopten heeft dus ben benieuwd wat ghet het wordt.
Komt best goed allemaal het is hier lekker zonnig en werken met het geschreeuw van kaketoes en parkieten en papegaaien op de achtergrond verveeeld nog steeds niet ik zit nu trouwens op zo'n 12o koeie per dag
ik ga jull8ie groeten en tot de volgende keer

• 02 November 2011 - 09:21

Willeke:

Wat een gek idee dat je ergens onder ons rond rent en dat jij nu net je bedje in gaat! Wij hebben er alweer een halve dag opzitten...!
    Leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Geniet er lekker van want het is zo weer voorbij.
    Succes

• 02 November 2011 - 12:00

Peter Voorthuijzen:

Ha Kerel,
    Je hebt genoeg te zien en te doen. Het is ook een enorme ervaring die je op mag doen.
    Hier is het rond de 10 graden als het mee zit. Maar hier staat de winter voor de deur en bij jou staat staat dan de zomer te beginnen.
    2 weken al weer bijna voorbij. Het gaat best hard. Geniet er van. Voel je je goed verder?

Groeten uit het koude Nederland

• 02 November 2011 - 13:38

Tante Pauline En Ome:

Leuk die reisverslagen te lezen en wat fijn dat je het zo naar je zin heb
    Eime .we denken vaak aan je
    Verdwalen kan overal maar in een vreemd land is tocht iets heel anders want eentoeristie route kan uren tijd kosten Groetjes Ome Piet en Tante Pauline

• 03 November 2011 - 15:58

Jan Stinnissen:

Hoi Eime,

Het aantal koeien per dag zal je hier niet halen, alleen het aantal bedrijven met gemak. We hebben je al wel gemist, we hadden enkele zieken. Inmiddels werken ze weer. Zijn er ook collega's van andere depots in jou omgeving aan het werk? Waar blijven de foto's ?. Groeten Jan.

• 04 November 2011 - 20:58

Willeke:

Hee,

Pa zit op kantoor is te merken! Vandaag was het lekker 20 graden! Ramen stonden open, bedje schoon, heerlijk!
    Nu betrekt het wel maar hopelijk blijft het nog even mooi.
    Is nu 10uur 'savonds, jij net wakker zeker? Beterrrr!

Liefs