alweer 4 dagen aan het werk - Reisverslag uit Heyfield, Australië van Eime voorthuijzen - WaarBenJij.nu alweer 4 dagen aan het werk - Reisverslag uit Heyfield, Australië van Eime voorthuijzen - WaarBenJij.nu

alweer 4 dagen aan het werk

Door: eime

Blijf op de hoogte en volg Eime

27 Oktober 2011 | Australië, Heyfield

Ha iedereen,

Ik ben er weer even voor gaan zitten om jullie een update te sturen.
vandaag en gisteren zelf een morningrun gereden daar zitten nu 3 boerderijen in de eerste heeft ermeestal zon beetje 6 tot 12 staan en gebruikt ook een heel beetje mcCormick daarna een boer die zelf ongeveer 350 koeien melkt heeft er meestal 12 tot16 "on" en hij gebruikt ook best vaak een stier die wij ook kennen pleasurede tochtdetectie gaat hier trouwens heel anders ze doen er zogenaamde bulling beacons op en als ze dan besprongen worden dan worden die rood en worden ze de eerstvolgende keer dat de A.I.Technician komt (ik dus) gestierd.
de laatste wordt gerund door 2 broers en die heeft er meestal rond de 16 die goed zijn ik heb trouwens elke dag dezelfde bedrijven en daar komen er steeds wat bij ze zijn nu allemaal in de opstart en na 2 runs dus 6 weken gaan ze allemaal bij de stier dus die niet hebben gehouden van A.I. worden door de stier gedekt de lichte bij jersey bulls en de zwaardere bij de holsteins.
ik heb ook heel veel geholpen met vriesbranden en kalveren onthoornen

nou ik ga weer de groeten en
tot de volgende keer

  • 27 Oktober 2011 - 13:35

    Chinny:

    Hoi Eime, wat leuk dat je een verslag bijhoudt en leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt. Veel succes maar vooral ook veel plezier!

  • 28 Oktober 2011 - 01:22

    Colinda:

    Heej Eime!

    Wat doe jij in Aussieland!?!! Leuk!
    Zo te lezen heb je het prima naar je zin... Is het een stage of werkvakantie?
    seeyah!
    Co

  • 28 Oktober 2011 - 06:00

    Albert:

    hallo collega,

    hoe gaat het daar in down under ?
    is de werk wijze wel het zelfde als hier of totaal anders?
    werk ze en we horen het wel
    groeten

  • 28 Oktober 2011 - 16:08

    Je Vader:

    Fijn dat we weer een bericht krijgen.Er is alweer een week voorbij. Nien en ik gaan vanavond weer naar woerden en morgen concerten in Delft.
    Nou over je verhaal: Ik ben a littlebit lost. Maar als jij het maar snapt is het goed.
    Groeten van iedereen hier.

    Pa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Heyfield

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 November 2012

Wat een HITTE!!!!!!!!!!

23 November 2012

Sorry dat het zo lang duurde

17 November 2012

Het is weer Zaterdag

14 November 2012

Alweer woensdag

10 November 2012

drukke week geweest
Eime

Actief sinds 24 Okt. 2011
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 12263

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: