de eerste dagen - Reisverslag uit Heyfield, Australië van Eime voorthuijzen - WaarBenJij.nu de eerste dagen - Reisverslag uit Heyfield, Australië van Eime voorthuijzen - WaarBenJij.nu

de eerste dagen

Door: eime

Blijf op de hoogte en volg Eime

25 Oktober 2011 | Australië, Heyfield

Hallo iedereen,

ff een snel verhaaltje over de eerste 3 dagen hier nadat ik in melbourne was aangekomen heb ik eerst een overnachting gehad bij peter van elzakker de baas van crv australie toonthoornd en en de volgende dag vertrokken naar heyfield waar ik smiddags gelijk met ronnie hibma aan de gang ben gegaan we hebben die middag tochtdetectie stickers geplakt op een 50 stands buitenmelker op in totaal 548 koeien
daarna nog zon dertig pinken geinsemineerd die met PG waren gespoten dat was echt maf we dreven ze eerst in een corral van daar in een lang smal pad met aan het eind en soort bekapbox waar in je snel het schot dicht trekt als de kop erdoor is en zo insemineer je 3o pin ken in een halfuurtje.
vandaag begonne met de "morningrun"hebben ongeveer 6 bedrijven gehad en in totaal zon 95 inseminaties smiddags wat kalveren onthoornd en vanaf 5 uur een nightrun gedaan met 2 bedrijven en in totaal 14 koeien we zitten hier echt in de opstart van de inseminatie periode waarschijnlijk is het vanaf volgende week echt volle bak

nu ga ik snel slapen het is hier nu half 11

nou tot de volgende keer
groeten

• 25 Oktober 2011 - 12:13

Pappa:

Heerlijk dat we wat van je mogen horen. Zo als ik het lees heb je het uitstekend naar je zin.
    Dat is alleen maar mooi. als ik het weer bekijk voor de rest van de week komt er 28 graden aan. Denk dan eens aan nederland waar het met 12 graden en regen al warm is.

Groeten Paps en de rest van de keitjes.

• 25 Oktober 2011 - 15:41

Jan Stinnissen:

Hoi Eime, we gaan je volgen, zo te lezen heb je al meer dieren geinsemineerd als bij ons in een hele week. Kan ik als je terug bent, rekening mee houden!
    Kijk uit naar je volgend verslag. gr. Jan

• 26 Oktober 2011 - 12:33

Eliane:

Heey broer!!

Super jo dat je al zoveel hebt gedaan!
    fijn dat je het naar je zin hebt
    succes verder

doeii!!

• 27 Oktober 2011 - 20:17

Mams:

Hey, reiziger..... leuk dat je af en toe een verslagje maakt. "t zou makkelijk zijn als je er ook punten en komma's in verwerkt, dat leest wat makkelijker.
    Maar leuk dat je het zo naar je zin hebt.
    Rock werd aangevallen door een reu vanavond. "t liep gelukkig goed af.

Medicijnen trouw ingenomen??
    sorry moest ff hoor!! love you!!!!