de eerste paar dagen - Reisverslag uit Heyfield, Australië van Eime voorthuijzen - WaarBenJij.nu de eerste paar dagen - Reisverslag uit Heyfield, Australië van Eime voorthuijzen - WaarBenJij.nu

de eerste paar dagen

Door: eime

Blijf op de hoogte en volg Eime

31 Oktober 2012 | Australië, Heyfield

He allemaal,

nou we hebben lekker de gang nu hoor het is hier mooi weer de afgelopen dagen.
Maandag 27 gr. dinsdag 30 vandaag wordt het waarschijn lijk iets warmer.
Gisteren na de gebruikelijke rit op pad gestuurd om nieuw stikstof te halen.
100 km rijden voor 8 tanken stikstof (eigenvat formaat) ff drie kwartier wachten en je mag ze weer meenemen.
Was wel een aparte ervaring maar ja niet iedereen heeft het zo lux dat ze het voor de deur afleveren.
gisterenmiddag hebben we een klein groepje kalveren onthoornd 93 stuks.
Lekker hoor in 30 graden al die spartelende kalveren een behandelbox induwen.
Maar jah wel leuk om te doen, vandaag was de laatste dag voor de pinken bij de veehoiuder waar ik er de eerste dag 50 had gehad.
Nu na het synchroniseren zijn er nog een ruime 30 niet on heat gekomen dus dat is wel veel.
Maar nog een ronde pg zag hij niet zitten dus vandaag de stieren erbij gejaagd.
2 Jersey bulls
Vandaag is verder rustig mijn baas is weg voor een salesgesprek met iemand van ABS bij een veehouder.
ik ga ff van het zonnetje genieten.

groeten tot snel

Eime



  • 31 Oktober 2012 - 09:22

    Tante En Ome Piet:

    Beste neef 10 minuten na ontvangst krijg je van ons je eerste reactie op je bericht van vandaag
    Je heb het goed naar je zin ,mooi weer en een aantal andere ervaringen op gedaan
    Leuk werken en gelijk andere dingen doen tijdens je werk
    Van de week zag ik Boer zoekt Vrouw .toen moest ik nog aan je denken ,en ook aan Stevine want die zal je wel missen en zij jouw!!
    Maar jullie hebben elkaar allang gevonden
    Succes verder en de groeten van ons uit Ridderkerk.

  • 31 Oktober 2012 - 11:59

    Chinny:

    Hoi Eime!

    Ik kreeg dit weekend pas mee dat je weer op pad bent! Heel veel succes en plezier de komende weken! En ik volg graag weer je reisverslag.

    Groetjes, Chinny

  • 31 Oktober 2012 - 13:59

    Paps:

    Ha Eime,

    Zo dat er weer genoeg beleefd. Ik zie wel dat je genoeg kan genieten.
    Onthoornen komt mij over als iets pijnlijks voor die beestjes.
    Nou kijk Maurits voor overstekende kangoeroes en genoeg genoeg.

    Ik ben weer in het UMC geweest voor mijn zij en ze hebben er een luchtgaten bij gemaakt.
    Maar ik mocht weer naar huis en thuiszorg doet er nu 2 voor 1 geld.

    Groeten en hopelijk tot ziens over 6 weken
    Afz, je vader

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Heyfield

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 November 2012

Wat een HITTE!!!!!!!!!!

23 November 2012

Sorry dat het zo lang duurde

17 November 2012

Het is weer Zaterdag

14 November 2012

Alweer woensdag

10 November 2012

drukke week geweest
Eime

Actief sinds 24 Okt. 2011
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 12250

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: