Sorry dat het zo lang duurde - Reisverslag uit Heyfield, Australië van Eime voorthuijzen - WaarBenJij.nu Sorry dat het zo lang duurde - Reisverslag uit Heyfield, Australië van Eime voorthuijzen - WaarBenJij.nu

Sorry dat het zo lang duurde

Door: Eime

Blijf op de hoogte en volg Eime

23 November 2012 | Australië, Heyfield

Nou de titel says enough het spijt me that ik jullie zo lang heb laten wachten.
Maar there was een reden voor kregen hier nieuwe dish geplaatst for sneller internet.
en die heeft er een paar dagen uit gelegen.
Vandaar dat ik jullie nu pas schrijf.
Deze week is redelijk rustig verlopen leeker hot hier rond 30 graden zondag wordt het 35 degrees.
Vandaag hadden we alleen een problem want er is een vehouder die vandaag zijn 200 koeien laten (from 700 ) insemineren.
en nog iemand die vandaag 70 koeien om te insemineren had.
Dus ik de mijn route en de route from my boss.
En hij de 2 grote bedrijven was ff doorbikkelen but i made it.
Straks nog een koppel pinken insemineren is nu vanaf deze week elke dag om half 4
moeten er in total 180- gedaan worden.
so we average about 10 a day nu maar hopelijk wordt dat nag wat beter.
I heard deze week dat ik de laatste week op reis mag naar een bedrijf met 4000 cows om te gaan insemineren.
Lijkt me een enorm gave ervaring and of course houd ik jullie op de hoogte hoe dsat gaat
ik ga straks nog ff hard lopen ,yes i probeer ook nog een beetje sportief te zijn.
ik zal een paar fotos mee sturen dee keer
nou tot snel weer groeten

Eime

  • 23 November 2012 - 14:57

    Paps:

    Ha Eime,

    Het zijn wel heel veel koeien om te doen op een dag.
    Wat is je maximum op 1 dag wat je hebt gedaan?

    Hier in NL stond een mooie foto en tekst van CRV Brazilie.
    Die CRV zit ook overal.

    Nou geniet er nog even van want we willen je toch wel weer thuis hebben over een paar weekjes.

    Groeten van Paps

  • 26 November 2012 - 19:49

    Tante En Ome Piet:

    Hallo neef
    Even een bedank je van ons voor je verslag uit verweggistan
    Deze keer met wat foto,s dan zien we meteen wat een mooi land het is waar jij ben.
    We denken vaak aan jullie en we leven met je mee ook met je vader en moeder
    Gelukkig gaat je vader nu goed vooruit en dat zal ook je moeder goed doen en niet te vergeten Stevine!!!
    Groetjes van ons en we zien uit naar het volgende bericht Doei !!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Heyfield

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 November 2012

Wat een HITTE!!!!!!!!!!

23 November 2012

Sorry dat het zo lang duurde

17 November 2012

Het is weer Zaterdag

14 November 2012

Alweer woensdag

10 November 2012

drukke week geweest
Eime

Actief sinds 24 Okt. 2011
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 12223

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: